Registre de funcionaris habilitats
Registre dels funcionaris habilitats per a l'assistència en l'ús de mitjans electrònics
La Llei 39/2015, a l'article 12.3, en referir-se al personal capacitat per a la identificació o signatura electrònica en nom dels interessats que no disposen dels mitjans electrònics necessaris, requereix l'habilitació i inscripció d'aquestes persones en un registre o sistema equivalent. Aquesta llei es pronuncia en el mateix sentit, a l'article 27.1, respecte del personal capacitat per a l'expedició de còpies autèntiques quan aquestes no es facin per actuació administrativa automatitzada.
L'Ajuntament de Mollet del Vallès aprovà en data 31/03/2021 la creació del registre de funcionaris habilitats.
En data 11/08/2023 s'aprovà l'actualització del registre.
- Data d'actualització
- 16 d'agost de 2023
- Normativa
-
- Llei 39/2015 Article 12.2.
- Font d'informació
- Consorci AOC a partir de la informació disponible a EACAT.
- Freqüència d'actualització
- Anual
Compartir