Oferta Pública d'Ocupació (OPO)
Oferta Pública d'Ocupació vigent i d'anys anteriors.
En aquest apartat es publica l'Oferta Pública d'Ocupació vigent així com les dels últims cinc anys i l'enllaç per accedir al tràmit específic per participar en proves selectives de personal convocades per aquest Ajuntament.
Què és l'Oferta Pública d'Ocupació?
Abans d’aprovar la convocatòria d’un procés selectiu, cal aprovar i publicar un acte administratiu mitjançant el qual l’Administració dona a conèixer a la ciutadania quines places té intenció de convocar, mitjançant quin sistema i en quins terminis. És el que s'anomena oferta pública d'ocupació.
D’acord amb l’article 70 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d’octubre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de l’Estatut bàsic de l’empleat públic (TRLEBEP), són objecte d’oferta pública les necessitats de recursos humans, amb assignació pressupostària, que s'hagin de proveir mitjançant la incorporació de personal de nou ingrés, fet que comportarà l’obligació de convocar els processos selectius per a les places compromeses i fins a un 10% addicional, i fixar el termini màxim per a la seva convocatòria.
L’oferta s’ha d’executar dins un termini màxim improrrogable de tres anys i s'ha de publicar en el diari oficial corresponent. El termini d'execució de l'oferta s'ha de comptar a partir de la seva publicació en el butlletí corresponent.
Fitxer
DOGC Anunci OPO 2022.pdf Descarregar fitxer- Data d'actualització
- 20 de desembre de 2022
- Normativa
-
- Llei 19/2014 Article 9. Apartat 1. Punt e.
- Font d'informació
- Ens Local
- Freqüència d'actualització
- Anual
Compartir