Saltar al contingut Saltar a la navegació Saltar a l'informació de contacte

Portal de transparència

Normativa en elaboració

Documentació relativa a projectes normatius en curs

La Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques (LPAC), en el seu article 133, regula la participació de la ciutadania, les persones i les organitzacions afectades en el procediment d'elaboració de les normes amb rang de llei i reglaments i disposa que, amb caràcter previ a l'elaboració de la norma, se substanciarà una consulta pública mitjançant aquest portal web, en què se sol·licitarà l'opinió dels subjectes i de les organitzacions més representatives potencialment afectats per la futura norma.

Funcionament de la consulta pública

Es portarà a terme una consulta pública en què es demanarà l'opinió de la ciutadania i de les organitzacions afectades per la futura norma sobre:

  • Els problemes que es pretenen solucionar amb la iniciativa
  • La necessitat i oportunitat de la seva aprovació
  • Els objectius de la norma
  • Les possibles solucions alternatives reguladores i no reguladores

Els suggeriments o observacions que s'hi vulguin aportar s'hauran d'enviar en el termini de quinze dies hàbils a comptar a partir de l'endemà de la publicació de l'aprovació de la consulta prèvia a l'elaboració o modificació d'una ordenança o reglament.

Enviament de propostes

Caldrà que les propostes es facin arribar a l'Ajuntament de Mollet del Vallès mitjançant el registre general d'entrada de documents, per tal que quedin correctament identificades i amb garanties que s'han presentat dins dels terminis establerts.

  • Presencial

    A l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC), preferiblement amb cita prèvia
    Ajuntament de Mollet del Vallès
    Pl. Major, 1
    08100 Mollet del Vallès

  • Telemàtica
    Mitjançant el registre electrònic de la seu electrònica de l'Ajuntament de Mollet del Vallès, utilitzant el tràmit d'instància genèrica
    De conformitat amb la Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, les persones jurídiques (entitats, associacions…) estan obligades a relacionar-se electrònicament amb les administracions públiques i per fer-ho cal disposar d'un certificat electrònic. 

Legislació

Art. 133 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre del Procediment Administratiu Comú.

Per donar compliment a aquest article, les propostes de regulació sotmeses a consulta es publiquen a continuació.

Data d'actualització
09 de maig de 2025
Normativa
  • Llei 19/2014 Article 10. Apartat 1. Punt d.
  • Decret 8/2021 Article 42.
  • Llei 39/2015 Article 133
Font d'informació
Propi ens
Freqüència d'actualització
Trimestral

Compartir